Коні були дещо несподіваною темою на щорічних зборах акціонерів Tesla.
Після того, як генеральний директор Елон Маск припустив, що володіння газовим автомобілем буде рівнозначно використанню коня для пересування, акціонер Tesla запитав Маск, чи вистачить у оголошеного пікапа потужності для перевезення її коня.
«Я не хотів ображати коней», - відповів Маск. "Я люблю коней". (Так, запланований пікап може витягнути її коня.)
На зборах акціонерів були деякі злети і падіння - від члена групи із захисту прав тварин PETA, який запитував про веганські рульові колеса, до обговорення попиту на модель 3.
Нарада відбувається в той момент, коли ціна акцій Tesla знаходиться на дворічному мінімумі після майже безперервного падіння протягом 2019 року.
Компанія зазнала одну зі своїх найгірших квартальних втрат за всю історію, зіткнувшись з новими перевірками безпеки свого пілота автопілота, функція допомоги, і терпів питання про недавні пожежі батареї.
Маск провів майже півтори години, оновлюючи акціонерів компанії, а також ставлячи питання. Ось деякі з основних моментів (крім, очевидно, кінного чату):
«Хочу прояснити: проблеми з попитом немає», - сказав Маск під час своєї презентації у вівторок. "Точно ні."
Аналітики Уолл-стріт і галузеві експерти поставили під сумнів попит на автомобілі Tesla в 2019 році. Багато в чому це пов'язано з тим, що автомобілі Tesla як і раніше досить дорогі.
Вони більше не мають право на повний федеральний EV податковий кредит, а найдешевший $ 35 000 - версія автомобіля в основному ніколи не матеріалізувалася, що означає кожен з автомобілів Тесли продається вищесередньої ціни угоди в США.
У січні навіть Маск сказав, що «перешкодою» для покупки Tesla є «доступність», тому що «у людей буквально немає грошей на покупку автомобіля».
Але Маск стверджував на зустрічі, що немає проблеми попиту, і що Тесла все ще знаходить нових клієнтів. Він сказав, що 90 відсотків замовлень, надходять від клієнтів, які не бронюють модель 3, не надавши подробиць.
«Продажі набагато перевищили виробництво, і виробництво було досить хорошим», сказав Маск. «Отже, у нас насправді все добре, і на кожному рівні у нас є пристойний результат в рекордній чверті», - додав він, повторивши думку, яку він висловив в недавно оприлюдненому електронному листі для всіх співробітників.
Батареї Maxwell Technologies
Tesla розпочала поставки Model 3s в Китай і Європу на початку року. Обидва ринки представляють величезні можливості для компанії, але проблеми з кожним розгортанням хвилювали деяких аналітиків.
Тесла також скоротив виробництво моделей S і Model X, хоча він тільки що оголосив про оновлені версії цих автомобілів, які можуть бути більш привабливими для покупців.
Тесла недавно завершила багатомісячний процес скупки батарей технологічної компанії Maxwell Technologies. Було безліч припущень про те, що саме Тесла вважає, що Максвелл може запропонувати, але компанія була мовчазна, поки угода все ще закривалася.
Маск сказав, що Максвелл розробив кілька «дуже важливих технологій», які, на його думку, зроблять його більш дешевим і простим для швидкого збільшення виробництва літій-іонних акумуляторних батарей.
Це може бути величезним благом для Tesla, так як Маск також сказав на зустрічі, що найважливіша річ, що стоїть на шляху зростання компанії, це виробництво батарей.
Пікап Тесла
Маск висловлював свою любов до майбутнього пікапу Tesla знову і знову, і тому не дивно, що він повторив цю думку на зборах акціонерів.
«Я думаю, що це найкрутіша машина, яку я коли-небудь бачив, якщо чесно», - сказав він.
Маск повторив попередні заяви про те, як вантажівка буде виглядати «кіберпанком» і начебто він узятий з «науково-фантастичного фільму».
Пікап Тесла буде більш функціональним, ніж Ford F-150, але і кращим спортивним автомобілем, ніж базовий Porsche 911.
(Він також сказав, що хоче, щоб його ціна починалася менш ніж за 50 000 доларів США).
Gigafactory
За словами Маск, пікап, а також інші продукти в трубопроводі Tesla, такі як Roadster другого покоління і Tesla Semi, не будуть реалізовані, якщо Tesla не знайде спосіб побудувати більше батарей.
Роботи зварюють частину моделі 3 на заводі Tesla в Фрімонті, штат Каліфорнія.
Частиною плану по досягненню цієї мети є відкриття Gigafactory по всьому світу. Маск сказав, що розглядає можливість просування Tesla далі в ланцюжок поставок літій-іонних акумуляторів.
Вся справа Тесли в вертикальної інтеграції - Gigafactory в Неваді спроектований так, щоб в кінцевому підсумку мати можливість брати сировину з одного кінця і викочувати автомобілі з іншого, хоча до цієї мети ще далеко.
Робочі і роботи всередині Гігафабрікі Тесли в Ріно, штат Невада.
Сонячні черепиці
Tesla представила свої сонячні черепиці ще в 2016 році, приблизно в той час, коли компанія купувала Solar City.
Вони все ще не дуже комерційний продукт. Тесла працює над третьою ітерацією плиток, яку Маск сказав, що він «дійсно натхнений», і що у компанії є «шанс» знизити вартість сонячного даху до ціни звичайної версії з черепицею, плюс вартість комунальних послуг.
Дрю Багліно, віце-президент Tesla за технологіями, сказав, що його команда «дуже мотивована цією метою, і ми думаємо, що зможемо її досягти», перш ніж пояснити, що вони «сфокусовані на лазері» відповідно до цієї вартості.
Advanced Summon
Деякий час Тесла наближається до запуску функції «Advanced Summon», де власники зможуть натиснути кнопку в додатку компанії і викликати їх автомобіль. Автомобіль буде самостійно переміщатися по парковках і пішоходам.
Маск сказав, що хоче переконатися, що Advanced Summon безпечний, перш ніж широко його розгорнути.
Джерело: The Verge